20.09.24

Робочі моменти, вправа "Випробування зефіром"

Гра вже отримала світову популярність, адже вона не про будівництво вежі з макаронів, а про управління проектами, прототипування і командну роботу. Ця вправа корисно для тих, хто займається проектним управлінням.

Маршмеллоу, до установки на конструкцію здається здається легше, ніж є насправді. Гра відсилає учасників до реальних проектів, коли деякі завдання можуть здатися простіше, ніж є насправді. Єдиний спосіб перевірити несучу здатність спагетті - зробити прототип. В цьому і полягає тактика, яка допоможе побудувати високу вежу. Якнайшвидше створити прототип, протестувати його і допрацьовувати в разі потреби. Цікаве зауваження: в дитячих садах з цим завданням справляються краще, ніж в бізнес-школах. Причина проста - діти присвячують більше часу безпосередньо конструювання, в той час як студенти бізнес шкіл витрачають занадто багато часу на планування і обговорення.

MARSHMALLOW CHALLENGE Робота малими групами по 4..6 людина змушує учасників в швидкому темпі встановити співпрацю. Вправа дає можливість висловити приховані, невисловлені припущення. Створює умови спільного досвіду, спільної мови, єдиної установки на результату.

НАБІР СПАГЕТТІ, МЕТР скотчу, КУСОК Мотузки й ЗЕФіР Це все, що необхідно, щоб перевірити вашу згуртованість, товариськість, здатність мислити творчо, виявити сильні і слабкі сторони учасників команди і просто весело провести час. Світовий рекорд зібрана вежа висотою 1 метр










Немає коментарів:

Дописати коментар